God fortsättning!


Igårkväll firades det sista av julen och de sista klapparna delades ut!
I min svägerskas klapp gömde det sig en liten vetevärmare jag
sytt! Hoppas den kommer till användning och ger både värme och lindring
för ömmande muskler!


Kisen är sydd i linnetyg och fylld med bovetegryn.

Hejsan!

Då var glada julen slut, slut, slut... Har haft fantastiskt mysiga dagar med familjen och är verkligen nöjd med årets firande! Trots väderläget kom alla tillslut fram, tack och lov, och vi kunde umgås i timmarna många. Julafton förvandlades sedan till ett stort pyamasparty då alla sov över för att slippa ge sig ut på vägarna i mörkret! Fungerade riktigt bra! Tur vi har ett stort hus, sambon och jag!!

Idag bär det åter igen av mot småstaden för inköp av tapet och presenter till tre födelsedagsfirare i familjen som fyller år kring nyår! Eftermiddagen tänkte jag ägna åt att planera inköpen till årets sista middag, som ju får bli lite festligare! Vi kommer vara några goda vänner här hemma och det ser vi fram emot! Vårt första år i huset har onekligen firats in rejält med både stor midsommarfest, jul och nyår!

Nu får vi ta tag i den här... måndagen, var det visst!

Kram Lullsan


Kommentarer
Postat av: Smilla

Tack för ditt besök och din snälla komentar på min blogg..

Jättemysig blogg du har, jag gillar dina små tovade tomtar!

2011-01-04 @ 20:10:50
URL: http://www.smillasatelje.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0