Pepparkakshus


Bästa gå-bort-presenten så här i adventstider. Mallen till pepparkakshuset
har jag skrivit ut från Martha Stewarts hemsida för en massa år sedan,
men det var inte förrän i år jag fick tummen loss att baka det! Hoppas
svärmor blir glad imorgon!

Go´kväll!

Denna lördag har bjudit på en välförtjänt sovmorgon och sedan julpyssel på det! Älskar verkligen alla dessa förberedelser inför julen!! Idag har jag bakat pepparkakshus och måste säga själv att jag blev väldigt nöjd med resultatet. Det roligaste är såklart dekorationen. Gick lite bananaz med nonstoppen... Nu står morgondagens middag på spisen och puttrar, en mustig älggryta med rödvin, enbär och annat gott. Ikväll blir det en enkel laxpasta här hemma!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0