Värmeskyddande hjärtan

Hejsan Bloggen!

De senaste veckorna har det pågått julklappsinköp här hemma, som hos så många andra i dessa tider!! Eftersom jag är som jag är har jag inte köpt alla utan även knåpat ihop några själv! Eftersom det finns en risk att mottagaren tittar in här bjuder jag på en lite tjuvkik... man ser inte så mycket, utan jag återkommer med fler bilder efter julafton!

En hemmagjord julklapp...

Däremot kan jag visa bilder på annat jag sytt för ett tag sedan. Som mall har jag använt en (köpt) julklapp från ett annat år som jag ritat av och modererat lite med för att få den "lite bättre". Till exempel kom jag på hur jag skulle sy för att "vändöppningssömmen" inte skulle synas. Dessa små hjärtgrytlappar har varit perfekta och uppskattade gå-bort-presenter och jag har hjälpt ett par vänner att sy sina egna! De är perfekta grytlappar som dessutom är fina för ögat om man skulle glömma dem framme i köket!


Ett värmeskyddande hjärta!

Nu blir det Leila's Home Delivery! Hoppas på några rktigt juliga recept ikväll! Har upptäckt att repriser på Leilas jul finns på tv4 play, så tågresorna går i en rasande fart när man kan underhålla sig med att titta på något så fantastiskt i mobilen!

Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0