Vitt vinterland


Idag är det dag nr 2 i årets mysigaste månad!!

Hej Bloggen!

Fy vilket snörusk vi har här i Skåne! Förstår inte att vi aldrig lär oss att vintern kommer varje år och med den finns det risk eller chans, lite beroende på hur man ser det, att vi får snö. Så här hemma i stugvärmen tycker jag bara det är sååå himla mysigt med all snö som faller utanför, men den ställer ju till med lite problem för oss som pendlar till arbetet varje dag! Idag kom jag iallafall hem och "bara" 1 timme sen så nu håller jag tummarna att det slutar snöa och blåsa så att jag tar mig till jobbet utan problem imorgon!

Helgen närmar sig och med den lite mysigt julpysslande och glöggmys hos svärmor! Ska bli riktigt härligt med helg!

Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0