Vinter i södra Sverige också!


Trädgården i vinterskrud. Vi har fått
 mängder med snö i helgen här i Skåne!


Gott med mat till fåglarna! Är glad att vi
inte plockade rent trädet i höstas.

Kisarna är inte riktigt nöjda med all
snö. Men en liten runda ut och lufta sig
blir det ändå!

Go´kväll Bloggen!

Har haft en riktigt mysig första adventshelg och jag tror nästan att det var första gången jag fick uppleva en vit sådan också! Riktigt härligt om inte det vore för att det är så vanskligt att ge sig ut och köra på vägarna. Var lite orolig över att ta mig till jobbet imorse, men efter lite drygt en timme ute i morgonkylan kom tåget! Tur att jag tänkte till och klädde på mig både skidbyxor och skidjacka när jag gick hemifrån!


Pannbandet som värmer öronen vid
vintriga promenader.

Som jag skrev i förra innlägget fick jag lite tid framför symaskinen förra veckan och sydde mig ett pannband i trikåtyg. Blev väldigt nöjd med detta enkla pyssel just för att funktionen är så bra! Men nu är det svårt med promenader eftersom snöhögarna växer sig halvmeterhöga. Men har varit ute och skottat nu i eftermiddag och det är ju ganska bra för musklerna det med!!

Nu ska jag fokusera till 100% på Halv åtta hos mig och njuta av min kvällskopp kaffe!

På återseende!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!!



Letar med ljus och lyckta efter ett bra pannbands mönster att sy efter?! Delar du med dej av ditt skulle jag vara varmt tacksam.

Med vänliga hälsningar jeanette

[email protected]

2011-01-12 @ 09:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0