Tid, en bristvara!

Hej Bloggen!

Redan tisdag och en vecka har gått sedan jag bloggade sist. Men faktum är att inte mycket pyssligt tillkommit här under veckan som gått. Ibland finns helt enkelt varken inspiration eller tid.

I söndags påbörjade jag ett nytt litet virkprojekt, som egentligen ligger lite fel i årstid men, vis av erfarenhet vet jag att jag om lång, lång tid kommer få användning av det!








Igår var sista gången på keramiken. Glasserade gods för glatta livet och gick lite bananas bland glassyrerna. Vi får se hur det blir när jag hämtar mina grejer efter påsk. Igår fick jag med mig några tallrikar och småfat hem. Vet inte riktigt när jag ska få tillfälle att använda allt jag gjort men de får stå i skåpen så länge. Den tillspetsade skålen i förra inlägget invigdes iallfall till söndagmiddagens sallad och fungerade riktigt bra kan jag meddela!

Nu ska jag titta på pilotavsnittet av den Amerikanska serien "The Killig" med favoriten Joel Kinaman i en av rollerna.


På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Lina

Fatet med hjärtan blev riktigt fint!! Jag är faktiskt sugen på att gå en keramikkurs nu, kanske till hösten :)

2011-04-05 @ 20:36:43
Postat av: Anna

Du är så duktig vännen! Fatet med hjärtan är jättefint! Känner du för att sälja något av dina alster är det bara att höra av dig, då är vi spekulanter :) Kram

2011-04-07 @ 21:52:58
Postat av: Petra

Åh, vad fina keramiksaker du gör hela tiden! Jag är så imponerad! :-)

2011-04-09 @ 15:57:36
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/
Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Och ännu mera fint!! :-D

2011-04-11 @ 17:20:32
URL: http://www.stinaglaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0