Valborg!!

Hej Bloggen!

Vilket valborgväder det bjuds på här i södern! Helt otroligt skönt!! Får ta en tur med sopborsten ute på altanen för ikväll får det nog bli premiär för att äta middagen ute!!

Idag när jag for fram med dammsugaren tänkte jag på hur mycket jag tycker om vår lilla soffa i köket, så den tänkte jag visa er idag! Soffan har blivit en riktig succé. Perfekt när man vill ha sällskap i köket under tiden middagen lagas, eller att ta en kopp kaffe i solskenet från fönstret! De förra ägarna hade ett litet köksbord i vår soffhörna, men eftersom det är lika långt till matrummet, som är tillräckligt stort för att rymma vårt matbord, tyckte vi det var onödigt att köpa ett köksbord till. Varför behöver man två liksom?!

Lampskärmen på lampan i fönstret köpte jag på en loppis för en tia. Sedan klippte jag ut en av blommorna från de blommiga tyget som blev över när jag sydde kuddarna och klistrade fast på skärmen med klisterspray. 

Fick goda nyheter idag att en kär vän fått sin lille påg idag, så i helgen får jag göra det sista på presenten så den är klar tills man får gosa bebis!!!

Hoppas ni får en härlig helg allihopa!!







Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0