Sötaste kisekatten



Hej Bloggen!

Här har det inte blivit mycket pysslande den senaste veckan! Jag virkar en ruta då och då på filten jag påbörjade i början på juni, men annars blir det inte mycket gjort!! Istället har veckan varit fylld av födelsedagsfirande (jag ska verkligen njuta av mitt sista år som tjugo-någonting!), lite strandhäng och sedan har en katt flyttat in i vår trädgård! Jag har lagt lite tid på att försöka hitta ett nytt hem åt honom då vi känner att våra två katter är nog, man ska ju ha tid för sina husdjur!! Efter ett inlägg på facebook ser det ut som om det kanske ordnar sig för honom och att han kan få komma till ett kärleksfullt hem där han kan få massa kärlek!! Håll tummarna för honom!!

En annan sak jag skulle vilja tipsa om är "Värma-liten" ett insamlingsprojekt som går ut på att skicka virkade mössor och filtar och andra bebiskläder till behövande små barn på Panzisjukhuset i Kongo. Läs mer om projektet här!!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Jo

Vilken tur att du har hittat ett hem till honom! Jag är så blödig så skulle motsvarande hända hos oss skulle jag nog bli så tvungen att se om kissen kom överens med mina missar. Jag kan sällan motstå djur i nöd! :)

2011-08-05 @ 22:48:26
URL: http://frkp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0