Längtan efter vår!!


Åh vad jag längtar efter detta... späda rabarber och...


äppelträdet i full blom. Nåja, fortare än vi anar är vi där och då ska jag
NJUTA!!!

Godkväll Bloggen!

Idag har jag lidit av en väldigt stor dos av vårlängt. Tyckte mig ana svaga dofter av vår när jag var ute en kort sväng på lunchen. Hoppas så innerligt att vi inte får mer snö utan att bilderna ovan, som är tagna förra året, fortare ä kvickt kan bli verklighet!

Ikväll har jag varit på keramikkursen! Det var det enda som var positivt med att vara sjuk förra veckan, att jag fick gå dit två gånger den här veckan! Idag har jag varit väldigt produktiv. Ett fat storlek större och två små fat blev det gjort idag. Dessutom påbörjade jag ett experiment som jag ska fortsätta med nästa vecka. Mina ljusfat från första gången hade överlevt skröjningen allihop,a så på måndag får det nog bli lite glasering också!! Nästa vecka har jag för övrigt sportlov, så då har jag tänkt mig att det ska bli en hel del pyssel!!!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Nina/lyxhustrun

Hej! tack för din kommentar!vad glad jag blir:D ska kolla in din blogg nu när jag ändå är här;) Kramar

2011-02-17 @ 20:53:38
URL: http://neone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0