Virka, virka, virka!

Hej Bloggen!

Helgen kom som beräknat och den var riktigt efterlängtad! Har denna morgon tittat ikapp några favoritserier på datorn, förberett min pysseltutorial som kommer i pysselstafetten på torsdag och virkat några varv på inneskon jag påbörjade i veckan. Som garnnystanet vittnar om har jag fått repa upp, när jag efter många timmar insåg att det blev väääldigt fel :0) Så efter en diskussion med syslöjdsfröken fick jag rätt på det! Och för att inte ha virkat förut tycker jag det ser ganska bra ut. Vi får se hur länge jag håller ut. Men förhoppningsvis blir det en innesko klar i veckan som kommer! Bildbevis kommer såklart!
 

Nu väntar några andra måsten på mig! Vi har studiedag på måndag och då ska nya läroplanen och 4 kursplaner vara lästa, så det gäller att sätta igång så man inte får bakläxa!

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kram Lullsan

 


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Så mysigt att virka, verkar rogivande :-)



Kramar Anna

2011-02-06 @ 19:18:37
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0