Det blir inte alltid som man tänkt sig!


Bild: www.obsessedwithpaperart.com

God kväll bloggen!

Skrev i fredags om min plan att pyssla något i stil med bokstäverna ovan. Min plan var dock en mer svensk variant av bokstäverna MAT. Har inte tidigare gjort decoupage och med facit i had kommer jag nog inte göra det igen heller :0) Blev inte alls så snyggt jag hade föreställt mig att det skulle bli. Såg mer ut som något ett dagsibarn hade knåpat ihop. Så nu får idén om bokstäver till köket vänta ett tag tills jag kommer på något nytt!

Nu ska jag titta på halv åtta hos mig och sedan får vi se om favoriten Joel Kinnaman plockar hem priset som årets manliga huvudrollsinnehavare under guldbaggegalan!

Sisst men absolut inte minst vill jag tacka för alla gulliga mejl och kommentarer som börjar trilla in! Verkligen så himla kul att få feedback på det man gjort!

Stor kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Jojohanna

Och här kommer ännu en gullig kommentar... Grattis du vann min utlottning! En väska med massa innehåll ska nu skickas till dig. Mejla mig din adress på jvdmaaten(at)gmail.com så skickar jag vinsten.

2011-01-24 @ 21:59:43
URL: http://pysslajojo.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej och grattis till vinsten hos Pysslas piffiga, håller med dig att baka bröd ingår i Lchf men det är kul! Trevlig blogg du har!

2011-01-25 @ 07:53:29
URL: http://annashantverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0