Gosiga raggsockor


Varma sockor i lila raggsocksgarn från Svarta fåret. Även beskrivningen
kommer därifrån!

Hej Bloggen!

Förra veckan hade vi tögrader här i södra Sverige och då passade det ju riktigt bra att jag stickat färdigt ett par raggsockor jag hållt på med ett tag. Perfekt att ha runt fötterna i gummistövlarna! Nu har vi åter minusgrader och ganska många sådanna, så den där våren man fick en förkänning av förra veckan känns långt borta!

Imorgon är det åter fredag, wihoo! En trevlig afterwork är inplannerad efter jobbet och sedan väntar en hel helg! Jag ska sätta mig ner och skissa på lite på några idéer jag har inför keramikkursen som börjar på måndag! Det är nästan så att jag längtar liiite till måndag!

Hoppas ni har en skön torsdagskväll!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Tack för den snälla kommentaren! :-) Är det okej om jag hotar med att du kommer och tar dem om/när de elaka tankarna försöker komma fram igen. ;-)

Hurra för fredagen, även om jag gillar vardagarna. :-)

Kram!!

2011-01-27 @ 20:42:10
URL: http://www.stinaglaas.blogspot.com
Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Halloj!

Jag la just in alla pysselstafettens bloggar i en blogglista på min blogg och upptäckte då att det som du har med som underrubrik här ovan är med i din bloggsnamn och det blir då låååångt. Kika i min lista för att se vad jag menar. Du kanske skulle kunna lägga den texten i högerkolumnen istället? Eller i en widget under den för själva rubriken? Det är bara ett förslag! :-)

(Hör av dig om du inte hängde med på vad jag menade. :-) )

Kram!!

2011-01-28 @ 11:16:52
URL: http://www.stinaglaas.blogspot.com
Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Attans. Jag vet ju bara hur det funkar på blogger/blogspot. Men jag ska fråga ett par kompisar! :-)

Kram!

2011-01-28 @ 12:46:38
URL: http://www.stinaglaas.blogspot.com
Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Jag har fixat det i min blogglista, så får någon annan samma problem så får du tipsa dem om att göra så. :-)



Förresten, har mina mail kommit fram? Det var ngt strul med din mail igår. Jag fick ett felmeddelande.



Jösses vad jag skriver mycket till dig idag. :-D

2011-01-28 @ 15:47:28
URL: http://www.stinaglaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0