Ledig lördag




Små ljusfat i form av hjärtan.


Hej bloggen!

Då var det lördag och man kan njuta av lite ledighet! Har varit en vända in i storstaden för vernissaget jag nämnde tidigare. Dagen blev väldigt lyckad och man är så glad och varm i lärarhjärtat nu!

Jag har börjat nedräkningen till den 31 januari då folkuniversitetets keramikkurs drar igång. Gick en kortkurs på fem gånger förra året vid den här tiden och jag verkligen älskade det! Ljusfaten på bilderna ovan blev tillsammans med en del annat tillverkade då! Nu har jag anmält mig till en lite längre kurs på 10 gågnger och jag börjar redan få huvudet fullt av idéer på saker jag ska försöka skapa. Ser verkligen fram emot kursstarten! Vi får se om det blir något att visa upp här på bloggen!!

Nu kallar äntligen symaskinen!
På återseende hoppas jag!

Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Elle

Hej vännen!

Verkligen jättesöta ljusfat! Ligger i soffan å slappar, har idag varit hos farmor då hon fyller 92 idag, inte dåligt! Hoppas helgen är bra! Vi hörs KRAMAR

2011-01-15 @ 20:16:18
Postat av: Petra

Jätte-jätte-fina ljusfat!!



Jag som har massa självtorkande vitlera hemma. Detta kanske vore något att testa.



Ha det gött!

2011-01-16 @ 22:54:50
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/
Postat av: Fröken Fräken

VIlka fina fat du har gjort! Jag vill också gå keramikkurs, har också massor ideer som jag vill frverkliga. Tyvärr verkar det inte finnas en enda keramikkurs här i stan.



Och tack för dina ord om min blogg!!

2011-01-18 @ 18:22:50
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0