Söndag...

Och inte vilken söndag som helst, utan sista söndagen innan vårterminen börjar! Hur kan ett lov gå så attans fort? Har visserligen fått gjort massor under de här lediga veckorna, men det är ju så fantastiskt skönt med ledigt att jag gärna varit ledig lite till :0)

Sovrumsrenoverigen har tagit fart och här i veckan rev sambon och jag två innerväggar som ska gipsas om. Taket målas i detta nu och elementet målade jag i förmiddags. Imorgon efter jobb ska det få sig en strykning till! Väggarna ska sedan gipsas,golv läggas, tapet ska upp, väggar målas och nya garderobsdörrar ska in! Sedan tillkommer piffet bla i form av  kuddar som jag ska sy! Man får tänka på målbilden av det nya fina sovrummet när man stör sig lite på att hela ovanvåingen ser ut som ett bombnedslag!!

I måndags blev det en tur till stoff och stil och jag fick handlat lite smått och gott. Några söta tyger fick följa med hem som ska bli presenter till vännernas små barn! Håller på med ett par små, små muddisar. Visar bilder när dessa blir klara!

Nu ska jag ta tag i e liten hög med rättningsarbete som kallar på mig!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0