Till en liten namnsdagskille!


Två små dregglisar skickades på posten till mitt lilla gudbarn som firar
sin första namnsdag i dagarna! Elefanttyget kommer från Stoff&Stil och
molntyget är ett örngott från MeandI.

Hej bloggen!

Ännu en arbetsvecka har passerat och äntligen är det helg igen! En del trevligheter är inplanerade den här helgen och däremellan ska det målas lite i sovrummet!! Som vanligt önskar jag att helgen inte ska gå alldeles för fort utan att jag även får lite tid framför mitt pysselbord! Har några småplaner till köket som jag klurat på ett bra tag, enda sedan jag såg Cougar Town första gången och lade märke till Jules (?!) snygga bokstäver på väggen. Vi får väl se vad jag kan få till...  

I veckan fick jag sytt några dregglisar som jag postade och skickade iväg till mitt gudbarn! Väldigt roligt att sy sådanna, då det går ganska fort så man snabbt ser resultatet! Mönstret till molndregglisen har jag ritat själv utifrån en köpt variant och dregglisen i elefanttyget har jag ritat själv.

Nu ska jag ägna mig lite åt på spåret här tror jag. Sedan lär det bli en mycket tidig kväll känner jag...

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Vincent

Tack bästa gudmor!

Dreglissarna sitter perfekt å jag slipper att mamma

torkar hela tiden;) Ha busat hela helgen å snart är d dax att

sova, ska sova i mitt egna rum inatt, spännande! Kram V

Mamma å pappa hälsar oxå såklart

2011-01-23 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0