Ett kreativt kaos...


Hmm... hur kunde det bli så här?!


Lite bättre!

För några dagar sedan när vädret var så där och man med gott samvete kunde befinna sig inomhus hade jag inget annat val än att ta itu med mitt pysselrum! Det hade liksom passerat kreativt kaos för länge sedan. Tyg, papper, pärlor, garner och ja mycket mer låg i drivor överallt! Det var bara att slänga, sortera och plocka undan. Det var riktigt skönt när jag var klar och då började det klia ordentligt i syfingrarna, lagom till att solen tittade fram! Men nu är där ordning och reda till den dag regnet skulle falla och jag kan då bara sätta mig och sy!!

Hur ser ert pysselrum/pysselvrå ut?!

Kram Louise

Kommentarer
Postat av: Jo

Eeeh, jadu... Kaos. Inte kreativt, bara kaos. Bordet får inte plats i nya pysselrummet, så jag måste ha en cirkelsåg innan jag ens får in det. Sen ska alla hyllor upp. Ujuj.

Du har ett bra mycket bättre utgångsläge! :)

2011-07-09 @ 22:51:24
URL: http://frkp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0