Glad midsommar!!


Ingen midsommarkrans men väl en blommande ros från trädgården!

Hej Bloggen!

Tittar in lite snabbt för att önska alla er läsare en härlig midsommar!

Tyvärr har jag inget roligare att bjuda på än bilden ovan. Inledde min semester igår (yey!!) och med det startade nästa renoverigsprojekt här hemma! Matrummet och blivande vardgasrum tömdes och tapteter började rivas ner. Förhoppningsvis blir det lite tid över mellan de olika renoveringsmomenten så att jag kan fortsätta med mitt tålamodskrävande stora virkprojekt!! Jag vill ämligen ha den klar nu!! Blir den bra och fin kommer den passa utmärkt att dra på sig under svala sommarkvällar nämligen!!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Jo

Glad midsommar till dig också, hoppas att ni har en finfin helg! :)

2011-06-25 @ 00:38:29
URL: http://frkp.blogspot.com
Postat av: Jo

Glad midsommar till dig också! Hoppas att ni har en finfin helg! :)

2011-06-25 @ 00:39:56
URL: http://frkp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0