Min måndag som var som en söndag!



Hej Bloggen!

Idag har det återigen bjudits på riktigt härlig sommarvärme, så det fick bli några timmar på en filt i solen i trädgården i eftermiddags! Har kommit på att det där med virkning är SUPER på många sätt, men att man kan ha det med sig nästan överallt är toppen! Så idag har jag varvat läsning (har smygstartat på semesterhögen. Jag menar, jag har ju typ haft semester nu i några dagar!) och virkat! Igårkväll började jag på ett lite större projekt. Vi får se om energin och inspiratioen räcker hela vägen!!

Nu ska jag luta mig tillbaka och smälta de svenska jordgubbarna jag åt till efterrätt och samtidigt försöka att inte stressa upp mig för allt jag måste hinna med i veckan som kommer! Sommarlovet som närmar sig i all ära, men det är mycket som ska hinnas med innan jag med glädje tar i från tårna och sjunger "Den blomstertid..." 

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: eddy

hej=) kul att du gillar mitt garn, kan knappt vänta att börja sticka utav det! synd att jag har en dela andra projekt som bara måste avslutas först... kram på dig

2011-06-07 @ 23:48:00
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0