En tårta tll!




En tårta att stoppa fossingarna i!

God kväll Bloggen!

Sedan vi flyttade till hus har det där med inneskor blivit något som jag stiftat bekantskap med igen. Nödvändigt för att inte frysa om fötterna när man knallar runt på (ibland) kalla golv. I vintras köpte vi en påse med gäst-skor, så att även vår familj och våra vänner kan gå omkring med varma fötter när de kommer på besök. Det är ju bara det att de där köpta är ganska fula så jag har en tanke att jag ska byta ut de köpta mot mycket finare hemmagjorda inneskor.

Så igårkväll fick jag ett ryck. Eftersom våra lördagsplaner gick om intet på grund av sjukstuga fick jag några timmar i soffan och satte igång att virka. Tyckte den här tjejens prinsesstårtvantar var så himla söta och jag finurlade lite och så blev det tårtinneskor istället! Virkade i Järbo garn som är så himla mjukt och gosigt!

Nu blir det snart ett avsnitt av Solsidan, men först ska jag kika runt hos några bloggar!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Sofia på Mokkasin

Nope, inga Plopp-redigeringsprogram här inte =) Bara vanliga Plopp på vanliga Ica. Tyckte också de var söta!



Men hur söta var inte de tofflorna??

2011-03-20 @ 21:40:53
URL: http://mokkasin.blogspot.com/
Postat av: Lotten

Men så söta de tofflorna var! JAg har aldrig virkat tofflor.... men kanske skulle jag pröva ;-)



SV: kannan är bara till lyst. Den kan inte användas... inte till blöta saker iallafall. Den var mycket finare i sin glans dagar... nu ser den mest bisarr ut :D



Kraam Lotten

2011-03-22 @ 19:35:09
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: Anna

Du är så himla duktig min fina vän! Kan inte fatta att du nyss lärt dig virka. Kram

2011-03-22 @ 21:25:36
Postat av: Frk pyssel

Men gud så söta! De är de allra sötaste tofflorna jag någonsin sett!

2011-03-23 @ 21:59:55
URL: http://pysselmama.blogspot.com/
Postat av: Elle

Gud så fina... Va duktig du är vännen!

Du har väll precis börjat virka?!

Stor kram

2011-03-24 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0