Målade tavlor



Tre tavlor med låttexter som jag målat.

Godkväll Bloggen!

Detta pyssel hade kanske passat ypperligt till alla hjärtans dag, men man kan ju aldrig få för mycket kärlek tycker jag, så jag visar detta pyssel denna marskväll istället!

Tavlorna är målade på superbilliga canvastavlor från systrarna grene (vart ska man nu handla billiga småprylar, när deras butik i Malmö lagt ner?!) Sedan använde jag en bred silverpenna. En sådan med en kula i pennan som man skakar "bläcket" med innan man skriver. Jag har skrivit ner tre av mina absolut favoriter blad svenska kärlekssånger (Jag ger dig min morgon, För kärlekens skull och Ännu doftar kärleken) och målat ett hjärta med silverfärg mitt i texten. Jag såg liknande tavlor i en inredningstidning, som jag inte kommer ihåg vilken det var men bestämde mig för att testa att måla egna och det fungerade ganska bra att göra dem själv tycker jag!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad söta dom va! Rolig idé med låttexter. :-)

2011-03-09 @ 21:15:38
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0