Ska vi byta grejjer med varandra?!

Hej Bloggen!

Inspirerad av Popetotrora har jag gjort en liten utrensning bland mina "pyssel-och-inspirations-böcker". Det blev en liten hög som inte längre inspirerar mig utan mest tar upp plats i bokhyllan. En tanke som slog mig var att kanske just DU också har en hög, eller några böcker som inte längre tjänar sitt syfte. Och efter att ha sett olika tygbyten kom jag på att kan man byta tyg borde man kunna byta böcker! Så jag lägger upp en liten lista på böcker jag inte längre vill ha. Hittar du en titel du tycker låter intressant, lämna en kommentar eller mejla vilken titel du vill byta med! Ska bli kul att se hur det här kommer funka!!







Boktitlar:

Blått & vitt Små och stora hobbyidéer
Lappar i rött & vitt
Sommarhobby Bortbytt
Läckra tårtdekorationer att göra själv
Med stickor och fantasi
Placeringskort
För fina kort
Boken om stämplar
Kul med kort inspiration och idéer
Kreativa projekt med decoupage
Hemtrevligt Tips och idéer för pyssel hemma


På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag blev lite sugen på den där Sommarhobby. Vad sägs om att byta den mot den jag har kvar av mina inspirationsböcker? Form & Fantasi.



http://popshopen.blogspot.com/2011/03/inspirationsbocker.html



Maila mig om du är intresserad. [email protected]

2011-03-24 @ 19:32:21
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/
Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Det här inlägger påminner lite om bokklubben Skaparglädjes boktidning. Haha!! Känns som att de böcker de har med där inte är så himla kul. ;-)

Kram!

2011-03-25 @ 10:13:46
URL: http://www.stinaglaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0