Till det allra nödvändigaste


En rund neccesär till allt nödvändigt som alltid ligger på botten av väskan


Neccesären är sydd i ett blommigt tyg som låg i mina gömmor.


Fick lite hjälp av sötaste kisen!

Hej Bloggen!

Idag blev det lite tid vid symaskinen. Sydde en liten neccesär att ha i handväskan till det där nödvändiga som man aldrig hittar när man behöver det. En annan idé hade ju varit att städa och tömma väskan på alla gamla kvitton, tomma tuggummipåsar och liknande, men då var det bra mycket roligare att sy ;0) Fick lite "hjälp" av minsta kisen. Det är inte första gången han håller mig sällskap i pysselrummet!

Jag önskar en fortsatt skön lördag! Imorgon hoppas jag på sol igen och att termometern kan visa på några grader till...

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Petra

VIlken söt neccessär! Rolig och annorlunda form på den.



Och tack för boken! Den kom igår så nu är jag lite sommarinspirerad! :-)

2011-03-29 @ 14:30:08
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/
Postat av: Ida

Super söt necesär :)

2011-03-29 @ 14:46:58
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0