Virkat bokmärke


Virkade ett nytt bokmärke igår. Utgick från samma inspiration som
förra gången.


Bikinisässongen närmar sig men man kan med gott samvete frossa i
sådanna här prinsesstårtor ändå!

Hej Bloggen!

Igår virkade jag ett nytt litet bokmärke. Det förra jag gjorde föll lillkisen i smaken så det leker han med. Testade att virka en liten prinsesstårta och det gick ganska bra. Nästa gång ska jag dock fylla den lite bättre!

(Kan för övrigt varmt rekomendera boken också! En härlig ungdomsbok som några av mina elever tipsat mig om. Författaren bloggar här och skriver inspirerande om livet och författandet!)

Nu ska jag fortsätta med mitt nästa projekt! Har verkligen fått dille på det där med virkandet. Det är ju sååå himla kul!

Härlig lördagkväll önskar jag er alla!
Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0