Mobilfodral





Hej Bloggen!

Efter drygt ett år med en ajfån har jag äntligen fått tummen ur att virka ett fodral. Fast jag kunde ju inte virka när jag fick min telefon kom jag just på :0) Nåväl, virkat och klart efter några timmar i tv-soffan under förra veckan! Nu ska telefonen förhoppningsvis hålla ytterligare en liten tid och klara sig utan repor och liknande!!

Idag var jag in om Panduro efter jobbet och som vanligt går det inte att bara köpa det man var ute efter, i mitt fall material till pysselstafetten, utan lite annat smått och gått slank också med. Jag köpte bland annat ett lingarn så ikväll täkte jag försöka mig på att virka en disktrasa!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0