På pysselfronten inget nytt...

Hej Bloggen!

Här händer inte mycket nytt på pysselfronten som går att visa upp... Jag tjatar vidare med filten och hoppas den kommer bli klar någon gång inom den snaraste framtid... Längtar också efter en dejt med symaskinen. Så mycket jag vill göra, samtidigt går jag in i en period med massor av jobb; rättningar, skriva skriftliga omdömen och utvecklingssamtal. Jag antar att jag inte är ensam om att önska att dygnet hade fler timmar! (Tror bestämt jag kanske skrivit det förr).

I förra veckan var jag in om panduro och beställde lite material. Tänkte att jag skulle försöka mig på en ljusstake likt denna:


Klicka på bilden så kommer dit där jag fann den!

Kanske jinxar det nu när jag visar upp det innan jag gett det ett försök. I vilket fall lovar jag att visa upp resultatet, även om det blir något som ser ut som ett skolbarn skulle kunna ha gjort i slöjden!

Närmar mig också snart 100 inlägg och bloggens ett-års jubileum. Tänkte som så många andra att detta ju bör firas, så håll utkik i slutet av månaden så får vi se vad som blir!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0