Jag virkar vidare...



Johanna Thydell har gjort det igen! Även om man kan läsa ut en ungdomsbok
"i ett naffs" kan det vara bra att ha ett bokmärke om man behöver pausa!

God eftermiddag Bloggen!

Efter att ha spenderat ett antal timmar bland alla fantastiska pysselbloggar igår, knåpade jag bland annat ihop det här bokmärket medan melodifestivalen stod på i bakgrunden. Perfekt, hyfsat enkelt och snabbt, precis min melodi! Har alldeles för dåligt tålamod för att ge mig på något större projekt. Har lovat mig själv att jag en dag SKA ta mig i kragen för att göra något större... Får finurla vidare på vad det skulle kunna bli! Inspiration till bokmärket fick jag HÄR och HÄR. Blandade sedan de båda inläggen och då blev det bokmärket ovan!

Nu får det bli lite mat här innan sambon åker till jobbet! Själv ska jag passa på att njuta över att ingen klocka ringer imorgon bitti! Sportlov hela långa veckan frömöver!

På återseede!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: anna

2011-02-20 @ 16:15:18
URL: http://annashantverk.blogspot.com
Postat av: annas

inte bra att tryck enter innan man skrivit något, fint hjärta! jag vill oxå ha ett sådant o nu ska jag försöka!

2011-02-20 @ 16:16:20
URL: http://annashantverk.blogspot.com
Postat av: Eila

Vilket fint hjärta! Jag önskar jag kunde virka men jag har inte tålamod att lära mig :O)

2011-02-22 @ 10:04:46
URL: http://frokeneila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0