Finally!!



Hej Bloggen!

I juni virkade jag första rutan och sedan blev det några till. Sedan tröttnade jag såklart och rutorna blev liggande. Tillslut tog jag mig i kragen och virkade några mindre tidskrävade stolprutor och virkade sedan ihop de rutor jag hade och titta, det blev ju en filt till slut. Visserligen i modell mindre, men det kan väl säkert finnas användning för den med! Skönt är det i alla fall att projektet som lite legat och gnagt är klart. Och klart står att jag nog vågar säga att ALDRIG jag virkar ett överkast till vår dubbelsäng, men kanske jag kan våga mig på en filt till, i en något större modell!



Nu ska jag ta tag i lite julfix här hemma innan jag gör som katten och går och lägger mig en stund. Kanske väljer jag ett något mer bekvämt ställe... Soffan känns lockande!

God Jul önskar jag alla läsare!!
Kram Lullsan


Kommentarer
Postat av: Jo

Fin filt! Och vilket smart ställe för kissen att smita undan till! :D

God jul till dig med!

2011-12-24 @ 13:45:27
URL: http://frkp.blogspot.com
Postat av: Emilia

Vilken fin filt - God Jul!

2011-12-24 @ 18:47:17
URL: http://emiliawadenstenproject.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0