För att värma pulsen



Hej bloggen!

Jag har verkligen blivit helt "krokad" av virknålen och är nästan som besatt... Lite tråkigt kanske om man tittar in här för variation då och det enda jag visar upp är olika virkade alster! Men idag blir det iallafall ett par gosiga pulsvärmare som lillasyster fick i julklapp. De är virkade med fasta maskor i ett härligt tweedgarn i 85% ull och 15% angora från Debbi Bliss. Helt klifria och mycket gosiga!!

Annars så... 2 dagar kvar till jullovet... hujeda mig så skönt det ska bli! På torsdag och fredag blir det sedan en del förberedelser inför julfirandet som går av stapeln i vårt hus med våra familjer! Imorgon får jag nog påbörja fixandet och koka lite knäck tror jag minsann!!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Myssel

Åh så fina!

2011-12-19 @ 21:29:51
URL: http://myssel.blogspot.com
Postat av: hennihenni

Vad skönt garnet låter! Fina värmare också (och visst är namnet konstigt egentligen, varför säger man inte handledsvärmare?)

2011-12-19 @ 22:37:17
URL: http://hennihennidesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0