För frusna handleder



Hej Bloggen!

Här virkas det på just nu! Är så mörkt och tråkigt när man kommer hem från jobbet så att sätta sig framför symaskinen känns inte att tänka på! Nä, under en filt i soffhörnet spenderas kvällarna allt som oftast. Och då kan man ju virka lite när man ändå sitter där och filosoferar över dagen och kanske kastar ett litet öga på tvn ibland! Har dessutom börjat ta med mig virkningen ibland på tåget till jobbet. Perfekt om pendlartiden ska utnyttjas till annat än jobb!!

Dessa pulsvärmare har värmt mina frusna handleder och den som tittar noga ser de små små pärlorna!! Väldigt roligt att virka och jag är så glad att de inte slutade som ännu ett UFO i virkkorgen!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Pysselmaniker

Pulsvärmare är underbara saker! Jag blir nästa lite full i skratt då jag på jobbet ser hur många kollegor som har pulsvärmare de beställt av mig! Men så har vi emellanåt lite kallt på jobbet ;)

2011-12-16 @ 17:49:59
URL: http://pysselmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0