Granen står så grön och grann i stugan!


Årets julgran som kläddes i förra veckan. Den hemmaknåpade stjärnan
från förra året duger bra i år med!


Den uppmärksamme lade märke till paketet på fotot ovan. Det kom idag
och är en del av ett julklappsbyte jag är med i! Spännande!!!!

Hej Bloggen!

Idag låg ett paket i brevlådan när jag kom hem från jobbet! Jag är barnsligt förtjust i paket och det ska bli så spännande att se vad paketet innehåller! Tack till Pysselpralinen som ordnande julklappsswapen! (Och tack till dig som skickat paketet såklart. Ett mer ordentligt tack kommer när jag är säker på vem som skickat paketet!!)

Imorgon väntar terminsavslutning och sedan ska jag njuta av mitt jullov!!

Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0