Kortfabriken är igång!!

Hej Bloggen!

I gårkväll åkte papperspysslet fram och jag knåpade ihop några av årets julkort! Tror inte jag har gjort julkort på flera år så det var ett efterlängtat pyssel må ni tro! Det blev ganska enkla kort eftersom jag glömt bort de mer "avancerade" teknikerna som embossing, stämpling, vikning osv... Men ibland är det enkla fint det också! Fick dessutom ett så bra och fint korttips i årets pysselstafett som jag ju var tvungen att prova!



Sedan blev det några sådanna här också. I senaste numret av Isabellas fick man flera tips på vikningar av dessa hjärtan. Jag har istället för att göra de traditionella korgarna till granen vikt dem enkla och klistrat på enfärgad kartong. Så är det bara att skrva en liten julhälsning bakpå och skicka iväg!!



Bara för att bjuder jag på den här mysbilden från förra söndan då jag låg och kurade i soffan medans stormen drog förbi. Som sällskap hade jag en av värdens gosigaste katter och ovan nämnda tidning!



Nu önskar jag er en härlig lördag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Jo

Vad fint du har pysslat! Jag har också tänkt fixa egna julkort. Jag hoppas att jag inte drabbas av tidsbrist som jag brukar...

2011-12-03 @ 20:13:17
URL: http://frkp.blogspot.com
Postat av: Therese Andersson

Julkorten ser ju hur fina ut som helst! Du e så duktig!

2011-12-03 @ 22:53:48
Postat av: fröken pyssel

Vilka fina julpyssel! Jättesöta kort :-)

2011-12-05 @ 15:01:46
URL: http://pastill.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0