Voilá, ett styck disktrasa klar!!






God kväll!

Igår blev min disktrasa klar! Väldigt många timmar ligger bakom, men sedan jag väl kunde börja virka gick det ganska snabbt! Nu återstår det bara att se om den är så bra som jag läst att den ska vara! Himla kul att virka och jag är redan sugen på att virka några fler. På onsdag blir det en tur ner till stan efter jobbet så då får det bli till att köpa några fler lingarn!

Nu ska jag fortsätta ladda för morgondagen. Mycket som händer i skolan så här på slutet av terminen! Nedräkingen inör sommarlovet och den stundnade semestern har börjat! 14 arbetsdagar kvar sedan är det till att fylla dagarna med allt annat än jobb!!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Vad fin den blev! Och vilket litet fint Made by Lullsan-"klistermärke"!! :-)

2011-05-31 @ 19:57:04
URL: http://www.stinaglaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0