Nu har julknarkandet börjat!



Hej Bloggen!

Idag har jag påbörjat årets julknarkande... Ja, jag fick visserligen ett stort sug förra veckan och köpte då årets första julmagasin som jag var tvungen att lusläsa. Men idag gick startskottet PÅ RIKTIGT i och med de årliga julmarknaden som hålls på ett litet slott här i närheten. Köpte ängeln på bilden ovan som är gjord av en tjej som heter Malin. Har sett den tidigare men i år slog jag till!

När jag kom hem fortsatte jag med att lyssna på julmusik (sambon jobbade och kunde inte komma med invändingar) och till fikan ikväll blir det årets första lussebulle och brända mandlar!! Åh vad jag älskar den här tiden på året! Nu ska jag njuta av resterande november och december och bara gotta ner mig i allt vad jul heter!!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Petra

En himlans söt ängel du knep! Gillar enkelheten i den. :)

2011-11-14 @ 21:45:04
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0