Vi har en vinnare!!!

Hej Bloggen!

Idag var det dags att dra en vinnare i utlottningen! Strax efetr tolv startade jag datorn och kollade hur många som ville vara med i utlottningen!



Skrev så ner namnen på små lotter och lade i en skål...



Skaka, skaka, dra...

och vinnaren är:



Fröken pyssel! Stort grattis! Mejla mig dina adressuppgifter (madebylullsan-snabela-hotmail.se) så kommer priset inom kort!!!

Till er andra vill jag säga tack för att ni ville vara med och tack för att ni kommer in här då och då!!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: eddy

jamen så kan du ju inte ha det=) iväg och sy en skopåsen nu vettja=)

2011-11-06 @ 10:16:00
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg
Postat av: fröken pyssel

Åh vad roligt, vad glad jag blir! :-D Då bara måste jag lära mig lite mer om det här med stickning och virkning :-D

2011-11-07 @ 17:05:12
URL: http://pastill.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0