Det kom ett paket...



... med finfina tyger som jag köpt från Petra. I fredags när jag kom hem från jobbet låg paketet där och väntade på mig!! Tack snälla du!!! Nu går hjärnan på högvarv och jag funderar som bäst på vad jag ska sy av tygerna! Som vanlig har jag en massa idéer, men vi får se vad som är rimligt både vad gäller tid och färdighet!

Tygerna passade jag på att fota på vårt fina vardagsrumsgolv som i förra veckan blev slipat och lackat! Det är en ren fröjd att gå omkring därinne och se hur fint det blivit! Än är vi inte helt klara, men det mesta är småfix som lister och liknande. Sen väntar vi på insallatören av den öppna spisen också! Det ska bli helt fantastiskt skönt när den är på plats!!



Idag har jag bland annat roat mig med att måla element. Tidsödande, men ack så bra det blir!

Imorgon hoppas jag få lite tid över till att ta hand om trädgårdens äppleskörd! Så tråkigt om det mesta ska sluta som rutten fallfrukt!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0