När inspirationen kokar över



Hej Bloggen!

Veckan efter påsk gick i en rasande fart och inte mycket tid har funnits över till det kreativa. Några maskor här och där har det blivit på några av alla mina olika virkprojekt jag har i gång... Att man aldrig lär sig :0) Dessutom köpte jag i veckan på mig ytterligare garn till en kofta jag och en vän diskuterade fram ett mönster till. Så nu vill jag ju sätta igång med den. Koftan jag påbörjade i januari (!!!) ligger fortfarande ofärdig... *suck*

Just nu är jag inne i en fas där jag bara hittar en massa jag vill göra och skapa, sy och virka. Att jag blivit hooked på pinterest hjälper ju inte heller direkt. Där hittar man ju galet många fina nya projekt. Det bara bublar av inspiration i knoppen på mig. Det ska sedan "bara" bli lite gjort också...

Armbandet ovan är iallafall gjort efter inspiration från den här sidan!

Regnet hänger i luften idag så planerna på att vårfixa lite i trädgården får läggas på hyllan... Kanske skulle ta och virka lite då :0)

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: creando

Tjahapp, pinterest alltså. Välkommen i bildknarkarklubben ;)



Kramar kicki

2012-04-16 @ 19:06:01
URL: http://creando-kicki.blogspot.com
Postat av: Petra

Ja, Pinterst är verkligen galet beroendeframkallande och tenderar att leda till massa stress eftersom det är så mycket man vill göra. :-)

2012-04-16 @ 19:51:27
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com
Postat av: Frk pyssel

men ja så söt!! har tänkt att göra en sån i fuskskinn jättelänge, inte tänkt på att man kan göra i tyg. så fint!

2012-04-16 @ 22:07:47
URL: http://www.pastill.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0