Mellandagslunk

 
 
God fortsättning!!
 
Hoppas julen varit fröjdefull, julmusten flödat och att era (och inte bara mitt) midjemått också ökat något litet av all god mat! Här har julen firats med stora familjen och igår skrotade jag runt i julklappsmorgonrocken precis hela dagen! Så härligt så!!
 
Idag vankas kusinträff, så än är festligheterna inte över! Sedan väntar en av mina favorithögider runt hörnet och den ska vi fira här hemma med några goda vänner, så det är snart dags att börja förbereda festligheterna så smått! En lugn tillställning väntas (ungdomens partyn är nog ett minne blott... iallafall under några år framöver). För med en snart höggravid värdinna och en värd som ska upp och jobba tidigt på nyårsdagen kommer nog inte  skumpan flöda friskt i år!! Men menyn är fastställd och förhoppningarna på denna är skyhög!!
 
På lillejulafton virkade jag färdig ytterligare en liten snuttefilt. Filten är ca 50 cm i diameter så den blir förhoppningsvis lagom och kommer komma till användning så småningom! Nedräkningen för bebis ankomst pågår för fullt  här hemma!!
 
Nu blir det lite raggsocksstickning innan festligheterna!
På återseende!
Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0