Dagens bästa...


Nej, det är ingen konstig lampa som ger konstiga skuggor, utan SOLEN
som skiner in genom smutsiga fönsterrutor!

Hej Bloggen!

Strålande solsken och riktiga vårkänslor gjorde att jag blev så inspirerad att ta tag i haremsbyxorna som legat tillklippta i flera veckor! Har varit lite smått nervös över smocksömnaden, men den har gått över förväntan! Nu får vi hoppas att resten av sömnaden går lika smärtfritt...

Eftersom hallrenoveringen inneburit ett strömlöst pysselrum får jag helt enkelt husera vid matbordet. Så nu får jag städa undan innan det blir middagsfix här hemma! Pannbiff med stekt lök står på menyn, så det blir på med skidglasögonen för i det här huset äts pannbiff med myyyycket lök ;0)


Bästa sysällskapet!

Ha en härlig torsdagkväll!
Kram Lullsan

Uppdatering: Hur gick sömnaden då... Inga större problem, men när jag tar mig en titt på byxorna när de är klara inser jag att jag ALDRIG kommer ta på mig dessa utanför huset... De ser helt enkelt inte kloka ut! Hur tänkte jag liksom när jag valde ett mönstrigt tyg till dessa pösbrallor? Nåja, min pyjamasgarderob har utökats med ett par luftiga sköna byxor! Man kan inte lyckas jämt...

Kommentarer
Postat av: Mary

Sv; Tack för dina fina ord hos mig, det glädjer mig verkligen. IMorgon är det tävling också med saker FRÅN MIG till ER bloggläsare, hoppas du vill vara med :)



Mysigt med sol!

2012-02-23 @ 16:51:39
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/
Postat av: Denice

Du är modig som syr haremsbyxor :-) Jag blir full i skratt av bara tanken på mig själv i färd sådana. Men visst är det kul att sy till sig själv! Jag har nyligen sytt en klänning, galet svårt att få perfekt passform (jag misslyckades rätt kapitalt) men roligt. Hoppas du visar resultatet.

2012-02-26 @ 14:22:19
URL: http://minapyssligheter.blogspot.com
Postat av: Petra

Ja, visst har man vårkänslor så det räcker och blir över! :-)



Tack för NY-tipsen! Biljetter till nån talkshow lät superkul så det ska jag absolut undersöka närmare!

2012-02-26 @ 20:49:32
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com
Postat av: Frk pyssel

Åh sol sol sol :-D Men, jag vill ju se brallorna!

2012-02-27 @ 21:21:55
URL: http://www.pastill.nu/
Postat av: Lillasyster

Sy ett par nya i enfärgat tyg! Har ett par gröna och jag älskar dem!! Så skönt på våren och sommaren att glida runt i! Dock går det inte hem hos killarna, men men ;) Puss från lillasyster

2012-03-01 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0