Inhandlat för nya utmaningar!



Hej Bloggen!

Gårdagens besök på stoff och stil resulterade i inte mindre än material till två sy- och virkutmaningar!!! Hua, vad har jag gett mig in på... Det är så lätt att gå helt bananas bland alla fina tyger och ett tag var jag sugen på att köpa tyg till ännu ett projekt, men bestämde mig för att NÄR jag sytt klart haremsbyxorna ska jag åka tillbaka och köpa tyget till ytterligare en utmaning! Ska bli spännande att se hur sömnaden går och hur jag ska klara av att sy smock... Hade varit så roligt om de här byxorna blir bra och faktiskt går att använda i vår och sommar!

Och om nu inte haremsbyxorna var en utmaning nog påbörjade jag ytterligare ett projekt igår när jag och en kompis hade vår pysseldejt! Började virka på en kofta från drops. Hann en ganska bra bit under eftermiddagens virkning och nu får jag se hur långt virkkunskaperna räcker, men kanske framförallt tålamodet håller!



På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0