Kalas


Bilden är lånad härifrån

Hej Bloggen!

Här kommer ett litet livstecken ifrån mig! Har inte precis något roligt nypysslat att bjuda på då senaste veckan har varit galet kalastät och inte mycket tid har funnits till garn och tyg mellan goda middagar och trevligt umgänge! Men nu dröjer det ett tag till nästa kalas och med vardagsrutinerna som kickar igång imorgon i och med att skolan börjar igen och mina elever behöver en lärare, så hoppas jag att jag ska få lite tid över igen. Jag menar, hoppas kan man ju alltid!!

Nu ska jag stoppa en pinne i brasan, luta mig tillbaka i soffan och fortsätta slappa här så att jag är maximalt utvilad imorgon! För efter det här lovet kommer de bli en chock för kroppen att behöva jobba en hel dag :0)

/Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0