Den blomstertid nu kommer



Hej Bloggen!

Idag var det skolavslutning och vanligtvis brukar det ju innebära en massa glädje, men idag innebar det även inslag av lite vemod.

Jag har fått ett nytt jobb på en annan skola och jag är såklart jätteglad över detta. Fast oavsett hur spännande, roligt och utmanande det än ska bli att börja jobba i augusti så var det emellanåt känslosamt att ta avsked av finfina elever idag!!! När rosorna kom en efter en tillsammans med lyckönskningar och kramar kunde det inte hjälpas att tårarna trillade över!!! Och än en gång påminndes jag om hur fantastiskt läraryrket kan vara och vilka fina möten man får varje dag!!!

Nu återstår endast tre arbetsdagar innan semestern tar vid!! Är galet trött och det ska bli sååå skönt med lata dagar med massor av pysseltid :0)

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0