Till en liten flicka!!

 






Hej Bloggen!

En virkad snuttefilt och ett par haremsbyxor tillsammans med en body från en av våra stora kedjor lades i en påse och togs med på tjejmiddagen igår där en liten 6 veckors flicka var med sin mamma! Det är alltid så himla roligt att få ge presenter och såklart är det ju allra roligast om presenten blir bra och mottagaren blr glad!!

Byxorna är jag särskilt nöjd med. De är sydda av en kjol från HM som jag köpte för några år sedan och aldrig använde. Så saxen sattes i kjolen och en stund senare var byxorna klara!

Idag vaknade jag till strålande sol så idag ska jag försöka få tid att beskära äppleträden och ta mig en premiärfika utomhus i solen!!!

På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Anneli

& både Ruth och hennes mamma blev otroligt glada för presenterna! Såå fina, tror att det blir hennes favoritsnuse : )

2012-03-11 @ 18:39:30
Postat av: Frk pyssel

Jag förstår att mottagaren blev glad, byxorna är helt fantastiskt fina!!!

2012-03-13 @ 22:20:21
URL: http://www.pastill.nu/
Postat av: Maria

Hej, vilken fin blogg du har! Superfina byxor, både tyg och modell. Smart att återanvända, blir inspirerad att göra något liknande.

Roligt att du hittade in till mig, varmt välkommen tillbaka!

2012-04-01 @ 18:11:47
URL: http://mariasyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0