EFIT en söndag i maj

Hej Bloggen!

För någon vecka sedan kastade Pastill ut en utmaning, en EFIT (Ett Foto I Timmen). Här kommer mitt bidrag!!


8.00 Vaknar och ser solen strömma in under rullgardinen vilket verkar lovande!!


9.20 Efter frukosten är jag tillbaka i sovrummet och bäddar, drar upp rullgrdinen och tittar ut över de skånska slätterna.


10.25 Hos den lokala handelsträdgården.


11.20 Planterar rosenbräcka och lavendel.


12.15 Vattnar planteringarna och den nysådda salladen.


13.30 Bland doftande rapsfält på väg på fiskeutflykt.


14.20 I full färd med att försöka få upp de stora fiskarna.


15.20 Korvgrillning och fiskepaus


16.30 En titt i sambons draglåda. Kanske ett annat drag ger bättre fiskelycka?!


17.20 På väg hem utan fisk...


18.30 Middagsfix.


19.20 Förbereder lördagens tjejmiddags efterrätt.


20.10 Häller ut mig i soffan framför mästarnas mästare.


21.20 Stoppar kroppsdelar för fullt... Resultatet får vi förhoppningsvis se här snart!


22.20 Ställer klockan på ringning och lägger huvudet på kudden.


Ja, det var min söndag det. Titta in hos Pastill för fler bidrag!!

Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Frk pyssel

Men åh vilken skön dag! TAck för ditt bidrag <3

2012-05-14 @ 20:45:14
URL: http://www.pastill.nu/
Postat av: maria syr och så vidare

Vilken härlig dag, kul att få hänga med! Fiske, nu fick du mig att längta ännu mer efter sommaren! Gillar verkligen bilden med rapsfälten och vägen, jättefin!

2012-05-18 @ 22:28:36
URL: http://mariasyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0