Kaninis



Hej Bloggen!

I söndags sydde jag klart den här lill* kaninen. Jag har länge tyckt att Mailegs kaniner är så vansinnigt söta och tänkt att man borde kunna sy en själv.

När jag surfade runt på bibliotekets hemsida för ett tag sedan såg jag boken "Sy liv i lapparna" och några dagar senare hade jag lånat den! I boken fanns ett finfint mönster på just en liten kaninfamilj. Jag har förlängt armar och ben lite och tycker att den blev himla söt. Nu ska den bara få lite kläder är det tänkt. Kan ju bli fasligt kallt till vintern annars! 

Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Maria syr och så vidare

Åh va söt! Den ser verkligen ut att trivas i trädet i all sin härlighet men visst kommer det att bli kallt framåt vintern! Ser fram emot att få se kläderna. /maria

2012-05-27 @ 21:48:58
URL: http://mariasyr.blogspot.com
Postat av: Frk pyssel

Den är alldeles ljuvlig! Underbar liten ninis!

2012-06-14 @ 21:57:09
URL: http://www.pastill.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0