Tid för vaggan att komma fram II

Ja, bilden har egentligen ingenting med inlägget som kommer att göra, men tycker att orkidén lyser upp så fint i höstrusket!!
 
Hej Bloggen!
 
I förra inlägget gällde rubriken äppelvaggan, idag gäller det en vagga av ett annat slag... Även om det kanske är liiite tidigt att plocka fram den just nu, eftersom det inte förväntas sova någon i den på en sisådär 145 dagar... men ändå! Det känns iallafall rätt att i tanken börja planera, handla så smått och börja förbereda sig för det stora som kommer ske i februari!
 
Och den lilla krabaten är också anledningen till att jag nog haft den slöaste av somrar i världshistorien. Orken och energin fanns inte över till mycket annat än det mest basala. Jag sa till min syster vid ett tillfälle att "jag är till och med för trött för att virka, och då är det illa!!" Och lägg till lite illamående på det så har ni min sommar och semester i ett nötskal!
 
I samma veva som jobbet startade igen kom energin tillbaka, men jag känner mig ändå inte riktigt som mig själv än! Så det får bli lite glesare mellan inläggen här nu så länge i väntan på att orken kommer tillbaka! Har ju massor av saker jag vill virka, sy och skapa inför ankomsten så energin måste helt enkelt komma! Kanske kommer den när jag blivit av med den uschliga förkylning som däckat  mig och som jag dragits med  i flera dagar. Jo men så blir det nog tror jag!!
 
På återseende hoppas jag!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Petra

Wow! Så himla kul!! GRATTIS!

2012-09-27 @ 14:32:38
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com
Postat av: Fröken Pyssel

Men åh åh åhhhhhhhhhhh stort stort grattis, helt underbart roligt att höra <3

2012-09-28 @ 09:19:50
URL: http://www.pastill.nu
Postat av: Maria

Grattis och lycka till!

2012-10-01 @ 21:54:24
URL: http://myssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0