Förbereder, vilar och boar

 
Åh vad jag är glad att jag slutade jobba när jag gjorde, för mina dagar är hur sköna som helst just nu!! Småmyser lite, vilar massor, syr och virkar lite, har klippt mig och varit på fotvård och förbereder inför bebis ankomst! Imorgon blir det nog till att baka lite så att det finns något gott att bjuda på när vi får besök senare!
 
Idag har jag bäddat vagnen och satt upp barnvagnsmobilen jag sydde i helgen. Spanade in små fina (och dyra)stoppade bokstäver när vi beställde barnvagnen, men då upplyste min sambo mig att "sånna kan du säkert sy själv" och visst kunde jag det! Hittade ett perfekt mönster från ottobre design som jag använde och vill du sy något liknande har du mönstret här.
 
På återseende!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åhh, så mysigt du verkar ha det om dagarna! Kan tänka mig att ni längtar! Tänker på dig! Kramar från Anneli & Ruth ( ja, Palle oxå såklart)

2013-02-07 @ 15:52:57
Postat av: Jo

Vad mysigt att gå omkring och boa nu så här den sista tiden! :)

(Tack för dina fina ord på min blogg, de värmer!)

2013-02-08 @ 22:57:31
URL: http://frkp.blogspot.com
Postat av: Lina

Du är så himla duktig!! Så mycket fint hon redan har :) Njut av varje dag och den mysiga tiden, snart kommer hon. Vi längtar också! Stor kram

2013-02-09 @ 17:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0