Inget är som väntans tider... eller?!

 
Såhär hittar man mig för tillfället... Halvliggandes i soffan, antingen med virknålen i högsta hugg eller så sover jag! Tacka vet jag skidvm så att det finns något att slötitta på när man vilar! Om ni frågar mig får den där bebisen gärna komma ut nu. Hon ligger ju där inne på övertid och jag är trött på att känna mig som en valross! Men den största anledningen till att vi vill ha ut henne är ju såklart att längtan är så offantligt stor! (Och känna mig som en valross kommer jag antagligen att göra ett tag till ;0)
 
Under tiden vi väntar här hemma har jag påbörjat ett nytt virkprojekt till mig. En ny sjal i mjukaste alpacaullen att kunna lägga om axlarna eller vira runt halsen när vårjackan väl ska invigas! Så nu är frågan; vad blir först: bebis eller färdig sjal?! (Eller ska kanske VÅREN komma före bebis?! Hu, hemska tanke...)
 
På återseende!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Petra/Popetotrora

Men jösses...! Jag visste inte ens att du va gravid! Grattis! Hoppas bebben tittar ut riktigt snart då. :)

2013-02-21 @ 16:46:15
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0