Skötdyna

 
Hej härliga söndag!!
 
Idag finns ingen tillstymmelse till söndagsångest här hemma eftersom jag arbetade min sista dag i fredags och går på mammaledigeten imorgon!! Ännu är det två veckor kvar innan lillan är beräknad och jag har inte en väldig massa planerat som jag "måste" hinna med, men en del små projekt har jag på min lista. Så får vi se vad som hinns och orkas med innan förlossningen! Är ju mycket medveten om att det lika gärna kan röra sig om fyra (hua....) veckor innan storken kommer, så kanske hinner jag göra allt och lite till!
 
Ett litet projekt som jag sydde för någon helg sen är en en skötdyna och en blöjpåse till skötväskan. Blöjpåsen ser löjligt stor ut till de små blöjorna i storlek 1, men när det är dags för något större blöjor kommer den nog passa finfint!
 
Idag blir det lite sytid och förhoppningsvis en liten promenad längs havet om vädret fortsätter hålla i sig!
 
På återseende!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: frk pyssel

Så fina saker! Den där sista tiden hemma innan bäbben är underbar. Försök att njuta och samla energi och bara ta hand om DIG nu!

2013-02-03 @ 18:32:05
URL: http://pastill.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0