Anständig kanin

 
Hej Bloggen!
 
Inläggen duggar verkligen inte tätt här och färre lär det kanske bli när lillan väl tittar ut!? Har två veckor kvar att jobba innan jag går på föräldrarledigheten och som jag längtar!!! Planen är att få vila, pyssla, läsa, förbereda och mysa i ca två veckor innan bebben tittar ut... vi får väl se om planen håller :0) Nu vill jag bara att de här två veckorna ska gå fort... Det börjar bli tungt med orken och jobbmotivationen är kanske inte heller på topp...
 
Förra helgen var vi iväg på dop och jag hade fått det ärofyllda uppdraget att bli gudmor. I present fick min gudson bland annat kaninen jag sydde klart i våras, men som legat till sig lite. Kaninen hade dock blivit lite mer anständig och fått både fluga och nysydda byxor!
 
Den här helgen har vi inga planer och så skönt det är! Sambon ska jobba inatt så imorgon planerar jag att vara så tyst som möjligt och vad passar då bättre än en dejt med virknålen? Idag kan jag väsnas så mycket jag vill så symaskinen ska nog få gå lite varm och förhoppningsvis får jag då en del att visa här... Så har vi tur kikar jag in här om inte alltför länge!!
 
På återseende!
Kram Lullsan

Kommentarer
Postat av: Jo

Vilken söt, den måste ha blivit poppis!

2013-01-19 @ 21:13:28
URL: http://frkp.blogspot.com
Postat av: fröken pyssel

men vilken sjukt söt kanin!!

2013-01-26 @ 23:48:14
URL: http://pastill.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0