pompompom...

 
Hej bloggen!
 
Här hemma har förberedelserna börjat så smått inför dotterns dop den 29 juni! Och är det en sak jag lärt mig sedan jag blev mamma, så är det att vara ute i god tid om man vill få gjort något speciellt! Jag har länge spanat in alla fina pompoms i silkespapper på andras bloggar och tänkt att "en dag ska jag också göra sådanna" och visst passar de fint som pynt till en fest!!
 
Jag hade från början tänkt göra pompom av det här slaget men så läste jag ett inlägg hos Kinoko och var ju bara tvungen att prova göra några honeycombs. Lite pyssligt var det och det tog lite tid, men jag är väldans nöjd! Får se om det bli ett gäng till innan dopet, men då måste jag inhandla mer dubbelhäftande tejp, för det går åt en heeeeel del!!! Instruktionen till honeycombsen hittar du på Craft and Creativitys fina sida!
 
Nu är pekfingret trött efter att ha dansat pekfingervals genom hela det här inlägget, så på återseende!!
 
Kram Lullsan
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin på pastill

Men vilka fina! Dom ser sjukt pyssliga ut :-)

2013-09-18 @ 15:49:41
URL: http://pastill.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0